48 695 140 211

Filtr cząstek stałych - problem?

Migające kontrolki i uporczywie powracające błędy?
Uszkodzony lub zatkany filtr cząstek stałych?
Drogi serwis?

Oferujemy kilka sposobów radzenia sobie z nimi, od wypalania, po usuwanie DPF i wyłączenie w ECU obsługi filtra FAP/DPF. Każdą pracę wykonujemy z największą starannością.

 

Usuwanie DPF,(filtr cząstek stałych) to wyłączenie dotrysku dodatkowej dawki paliwa, która powoduje podnoszenie sie poziomu oleju i uszkodzenia silnika .

Usuwanie filtra cząstek stałych jest jedna z najczęściej wybieranych metod przez naszych klientów. Powodem tego jest bez terminowość naprawy - wyeliminowany filtr już nigdy nie sprawi problemu. Metoda ta uważana jest obecnie za najskuteczniejszy sposób na pozbycie się problemów związanych z FAP/DPF. Pozwala na bezstresową jazdę, bez obawy o to, że awaria (np. turbiny, wtryskiwaczy, czujnika),czy jazda na krótkich odcinkach (np. mieście) ponownie przysporzą nam zmartwień oraz kosztów związanych z FAP/DPF. Usuwanie DPF pozwala również na pozbycie się dodatkowych kosztów (eksploatacyjnych) wynikających z serwisowania filtra np. dolewanie płynu katalitycznego. Rezultatem wykonanej usługi jest zniknięcie wszelkich błędów oraz awaryjnych trybów pracy wynikających z wadliwego działania FAP/DPF. Po usunięciu filtra DPF w samochodzie nie przybywa mocy, jeśli odczuwałeś jej brak to jedynie poczujesz powrót do osiagów seryjnych, nic więcej ponieważ nowy, sprawny DPF nie ogranicza mocy. Jeśli ktoś twierdzi inaczej radzę go omijać wielki łukiem ponieważ kłamie albo nie ma zielonego pojęcia co robi. Są dwie zasadnicze zalety wyłaczenia dotrysku:

- mniejsze spalanie
- brak oleju napędowego w oleju silnikowym

Czyli nie tylko oszczędności finansowe dla nas samych ale patrząc globalnie można chyba użyć stwierdzenia że są to w pewnym sensie korzyści dla środowiska naturalnego(np. mniejsze spalanie - mniejsza emisja/km, brak ropy w misce olejowej - rzadsze wymiany oleju itd.). Czy bilans wychodzi na zero? Chyba nikt do tej pory nie przeprowadził tego typu badań, zwłasza biorąc pod uwagę faktyczne działanie układów oczyszczania spalin w samochodach poruszających sie w cyklu miejskim a nie po przysłowiowych niemieckich autostradach, gdzie eksploatacja samochodu z DPFem wyglada całkiem inaczej.

 Oferowane przez nas metody są w pełni bezpieczne. Polegają one na przeprogramowaniu sterownika silnika lub zamontowaniu modułu (emulatora) FAP / DPF , który symuluje pracę nowego filtra lub przeprogramowaniu sterownika silnika co umożliwia usunięcie fizyczne ceramicznego wkładu wyłapującego cząsteczki stałe. Po takiej operacji w systemach z płynem katalitycznym nie ma potrzeby uzupełniania dodatku do paliwa i raz na zawsze zapomnieć o filtrze cząstek stałych w samochodzie.

Obsługiwane przez nas systemy:

BOSCH EDC15

BOSCH EDC16

BOSCH EDC17

MAGNETI MARELLI

SIEMENSDENSO

DELPHI

Filtry DPF / FAP

Created with Webwave CMS

Copyright 2015 Motor Auto Service

ASK Serwis Sp.z o.o.

Ul. Kochanowskiego 8a

51-601Wrocław

kom: 695 140 211

tel: 71 306 79 88

e-mail: biuro@askserwis.pl

ZAPRASZAMY DO SERWISU